language arrow_drop_down
DK SE EN
share

Kundestøtte — din trygghet

Prevas' kundestøtte er en viktig virksomhet som kundene setter stor pris på.

Gjennom Prevas' kundestøtte får kundene våre høy tilgjengelighet og sikkerhet i forbindelse med produktene vi leverer. Kundestøtten er et ledd i Prevass helhetstenkning som går ut på at kunden skal kunne fokusere på sin kjernevirksomhet.

Driftssikkerhet i fokus
Hva innebærer en driftsstans for en produksjonskritisk virksomhet? Hvilke konsekvenser får en driftsstans i en utviklingsintensiv bedrift, der time-to-market er den kritiske faktoren? Dette er eksempler på spørsmål som Prevas tar stilling til når vi utvikler svært kunderettede støtteløsninger for bedrifter i ulike bransjer.

Avtale om kundestøtte
Du kan velge mellom ulike kundestøttenivåer avhengig av hvilke krav du har til tilgjengelighet. I et driftskritisk miljø med høye krav til tilgjengelighet tilbyr vi både døgnbasert kundestøtte og forebyggende kundestøtte.

Kundestøttekontakt
Kundene våre kan benytte seg av en nedlastingsside (Produkter Industreill IT) hvor de kan laste ned oppdateringer, håndbøker og programmer til produktene våre. Nedlastningssidene er beskyttet med passord. Hvis du har bruk for dette passordet, kontakter du kundestøtte. Se mer informasjon nedenfor.

Vår kundestøtte i Sverige er bemannet 24 timer i døgnet syv dager i uken, bortsett fra for GCM hvor servicekontrakten angir aktuelle tider for tilgang til kundestøtte. 

Customer Support
Prevas Customer Support

Gi oss gjerne flere problemer

Siden starten i 1985 har vi løst flere titusentalls problemer sammen med kundene våre – i mange ulike bransjer.

Les mer om våre tilbud

Les mer om andre muligheter vi har sett og realisert

Kontakt oss

For more information

E-post

Kontakt oss i dag hvis du vil vite mer om hvilke løsninger vi kan tilby din bedrift.

Bestill et møte med oss!

Vi vil gjerne møte deg!




Referanser

  • Kystverket

    Digitalt og bærekraftig forvaltnings- og driftssystem

  • GKN Automotive

    Fleksibel løsning for internlogistikk feirer 20 år i tro tjeneste

  • McNeil

    Automatisert arbeidsflyt reduserer manuelle oppgaver til et minimum hos McNeil

  • Outokumpu

    Behovsbasert styresystem ved Outokumpu i Degerfors

Kontakt oss

Så forteller vi mer!

Følg oss på sosiale medier

Delta i samtalen